Відповідно до листа Департаменту фінансів Миколаївської ради від 29.12.2015 №07.02-19 "Про доведення граничного обсягу видатків на 2016 рік", статті 75 Бюджетного кодексу України та з метою складання бюджетного запиту міста Миколаєва на 2016 рік департаментом фінансів міської ради доведено граничні обсяги видатків на 2016 рік:
- загальний фонд - 368 547,1 тис. грн.,
у тому числі:
за рахунок медичної субвенції з державного бюджету – 328 547,1 тис. грн.,
за рахунок доходів загального фонду – 40 000,0 тис. грн.
- спеціальний фонд – 25000,0 тис. грн.
За рахунок граничного обсягу видатків управління охорони здоров'я планує передачу міжбюджетних трансфертів на здійснення делегованих державою повноважень по медичному обслуговуванню вторинною (спеціалізованою) медичною допомогою мешканців Корабельного району м. Миколаєва з бюджету м. Миколаєва до бюджету Жовтневого району у 2016 році. Розмір коштів встановлено згідно договірних умов і складає 25271,0 тис. грн., розрахункова чисельність мешканців Корабельного району м. Миколаєва становить 62,989 тис. чол..
Крім того передбачається прийом видатків на виконання делегованих державою повноважень у галузі медичного обслуговування медичною допомогою населення Коларівської сільської ради до Миколаївської міської ради в кількості 1,706 тис. чол. Розмір цих коштів визначений згідно договірних умов і складає 614,233 тис. грн.
Після проведення вищезазначених розрахунків сума коштів по загальному бюджету для утримання закладів охорони здоров'я становитиме – 343 890,333 тис. грн.
Детальніше за КЕКВ.
На виконання вимог частини четвертої статті 77 Бюджетного кодексу України враховано у першочерговому порядку потреба в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати згідно з Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» з 1 січня — 1378 гривень, з 1 травня — 1450 гривень, з 1 грудня — 1550 гривень;.
Видатки на заробітну плату з нарахуваннями в 2016 році становили 270354,504 тис. грн.
В розрахунок заробітної плати сфери охорони здоров'я також увійшли кошти на виплату матеріальної допомоги на оздоровлення у розмірі посадового окладу при наданні щорічної відпустки медичним працівникам, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 524 "Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери" в розмірі 8098,000 тис. грн. та виплати медикам надбавки за вислугу років - 19680,029 тис. грн..
При розрахунку видатків на заробітну плату враховані всі обов’язкові доплати та надбавки згідно чинного законодавства.
При розрахунку граничного обсягу видатків враховано також виконання вимог частини четвертої статті 77 Бюджетного кодексу України стосовно першочергового забезпечення потреби в коштах на проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами. Видатки на енергоносії та комунальні послуги розраховані в сумі 37088,005 тис. грн. з урахуванням діючих тарифів.
КЕКВ 2271 (оплата теплопостачання) – 22192,836 тис. грн.
КЕКВ 2272 (оплата водопостачання) – 1994,886 тис. грн.
КЕКВ 2273 (оплата електроенергії) – 10310,824 тис. грн.
КЕКВ 2274 (оплата природного газу) – 1248,781 тис. грн.
Видатки на медикаменти та харчування розраховані відповідно до фактичних витрат на один ліжко-день по харчуванню та медикаментах на рівні минулого року.
Так в середньому по всіх лікувальних закладах витрати на один ліжко-день по медикаментах – 10,01 грн., в тому числі по дорослим стаціонарам – 9,00 грн., по дитячій лікарні № 2 – 10,00 грн., по ЛШМД – 13,50 грн., по пологових будинках – 8,50 грн., вартість одного відвідування в поліклінічних закладах 0,67 грн..
Також враховано вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. N 1301 "Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами" щодо забезпечення слуховими апаратами в сумі 99,2 тис. грн.61 особа (черга 184 чоловік).
Виходячи з цього видатки на медикаменти по лікувальних закладах міста, становлять – 15177,439 тис. грн.
Видатки на харчування, передбачені з урахуванням вартості одного ліжко-дня 6,03 грн., в тому числі по дорослим стаціонарам - 5,80 грн., по дитячій лікарні № 2 - 7,50 грн., по пологових будинках – 6,00 грн..
Крім цього, відповідно до галузевої програми розвитку “Охорона здоров'я” м. Миколаєва на 2013-2017 роки, передбачено забезпечення молочними сумішами та продуктами дитячого харчування, безкоштовним лікувальним харчуванням (молочними сумішами, сухими, консервованими та ін. спеціалізованими продуктами дитячого харчування) дітей грудного і другого року життя із малозабезпечених сімей; дітей грудного та раннього віку, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; адаптованими сумішами - замінниками грудного молока, дітей першого року народження, народжених від ВІЛ-інфікованих матерів. Всього видатків для забезпечення безкоштовним дитячим харчуванням передбачено в сумі 903,178 тис. грн. 481 дитина.
Також заплановані видатки для придбання лікувального харчування хворим на фенілкетонурію в сумі 800,000 тис. грн. для 8 дітей.
Для забезпечення ветеранів війни та прирівняних осіб в лікувальних закладах міста розгорнуто 25 спеціалізованих ліжок, для обслуговування яких із загальної суми видатків на медикаменти передбачені кошти з розрахунку 65,0 грн. – 408,0 тис. грн., на харчування з розрахунку 55 грн. – 357,0 тис. грн.
Всього враховано видатків для забезпечення лікувальних закладів продуктами харчування в сумі 6270,712 тис. грн.
По КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, в тому числі і м'який інвентар” заплановані кошти в сумі 4121,293 тис. грн., в тому числі на пальне для санітарного автотранспорту, будівельні матеріали для обладнання лікувальних закладів, придбання лікувальними закладами запчастин для санітарного автотранспорту, придбання господарчих товарів, миючих засобів, дрібного медичного обладнання та інструментів, придбання м'якого інвентарю, придбання будівельних матеріалів для проведення поточних ремонтів в лікувальних закладах міста, придбання меблів та техніки відповідно до санітарних норм. Детальні розрахунки по даному коду наведені в додатку 1.
Довідково. Для забезпечення пальним 88 одиниць автотранспорту необхідно 2661,120 тис. грн. з розрахунку 140 л пального на одиницю санітарного автотранспорту в місяць, вартість пального 18,00 грн. (без врахування підвищення цін на пальне).
Також видатки по КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних)" передбачені в мінімальному обсязі. Це кошти для проведення підготовки лікувальних закладів до опалювального сезону, відомча охорона наркотичних засобів, технічне обслуговування котелень, поточний ремонт та обслуговування медичного обладнання, відповідно до приписів контролюючих організацій щодо пожежної безпеки та забезпечення санітарно-епідеміологічного режиму, вивіз сміття, тощо. Всього по цьому коду передбачено 5060,235 тис. грн. Детальні розрахунки по даному коду наведені в додатку 2.
КЕКВ 2710 „Виплата пенсій і допомоги„ – 640,960 тис. грн., згідно з розрахунками Пенсійного фонду, наданими лікувальним закладам.
КЕКВ 2730 "інші поточні трансферти населенню" враховано видатки для забезпечення населення пільговим зубопротезуванням – 800,00 тис. грн.. (660 чол.) на рівні минулого року, на даний час черга на безоплатне зубопротезування пільгової категорії становить близько 4 тис. чол.
забезпечення окремих категорій населення безкоштовними та пільговими рецептами, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.08.1998 року № 1303 «Про впорядкування безкоштовного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань» – 4473,373 тис. грн. , це становить 20% від мінімальної потреби.
На капітальні видатки направлено – 25000,0 тис. грн., в тому числі на придбання обладнання – 8633,5 тис. грн., проведення капітальних ремонтів – 5135,0 тис. грн., проведення реконструкцій – 11231,5 тис. грн. Детально в додатках 3,4,5.
Додаток 1 Порівняльна таблиця видатків по КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, в тому числі і м'який інвентар”
Тис. грн.
Додаток 2 Порівняльна таблиця видатків по КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних)"
Додаток 3 Перелік обладнання запланованого на 2016 рік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Найменування закладу охорони здоров'я | Назва обладнання | Кількість | Орієнтовна вартість за одиницю, тис. грн. | Сума, тис. грн. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дитяча лікарня №2 | фіброгастроскоп | 1 | 200,000 | 200,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дитяча лікарня №2 | камера дезінфекційна | 1 | 55,000 | 55,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
разом по ДЛ№2 | 255,000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міська лікарня №1 | автоклав | 1 | 200,000 | 200,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міська лікарня №1 | дефібрилятор | 1 | 55,000 | 55,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
разом по МЛ №1 | 255,000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міська лікарня №3 | автоклав | 1 | 200,000 | 200,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міська лікарня №3 | дефібрилятор | 1 | 55,000 | 55,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
разом по МЛ №3 | 255,000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міська лікарня №4 | автоклав | 1 | 200,000 | 200,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міська лікарня №4 | дефібрилятор | 1 | 55,000 | 55,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
разом по МЛ №4 | 255,000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЛШМД | автоклав | 1 | 200,000 | 200,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЛШМД | дефібрилятор | 1 | 55,000 | 55,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
разом по ЛШМД | 255,000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пологовий будинок №2 | Бриз | 1 | 190,000 | 190,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пологовий будинок №3 | Бриз | 1 | 190,000 | 190,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Придбання меблів, медичного обладнання та орг. техніки для ЦПМСД | 2178,500 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЦПМСД № 5,6,3, міський протитуберкульозний диспансер | Флюорограф | 4 | 1200,000 | 4800,000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВСЬОГО | 8633,500 |
Додаток 4
Проведення капітальних ремонтів в ЛПЗ міста в 2016 році
Назва об'єкту | Загальна вартість робіт, тис. грн. | Заплановано на 2016 рік, тис. грн. |
Капітальний ремонт міської лікарні №4 (кап. ремонт фасаду, утеплення будівлі, віконних блоків) | 3300,000 | 800,000 |
Капітальний ремонт апарату МРТ міської лікарні №4 | 500,000 | 500,000 |
Капітальний ремонт захисної споруди № 52508 міської лікарні №1 | 950,000 | 400,000 |
Капітальний ремонт дорожнього покриття і тротуарів прибудинкових територій лікарень | 2000,000 | 2000,000 |
Капітальний ремонт криши котельної дитячої лікарні №2 | 135,000 | 135,000 |
Капітальний ремонт приміщень сімейної амбулаторії КЗ ММР "ЦПМСД № 5" | 1000,000 | 1000,000 |
Капітальний ремонт приміщень КЗ ММР "ЦПМСД № 7" | 500,000 | 300,000 |
Всього на 2016 рік | 5135,000 |
Додаток 5
Проведення реконструкцій в ЛПЗ міста в 2016 році
Назва об'єкту | Загальна вартість робіт, тис. грн. | Заплановано на 2016 рік, тис. грн. |
Рекострукція сімейної амбулаторії № 4 комунального закладу Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» по вул. 11 Поздовжня, 45 у м. Миколаєві, у т.ч. проектні роботи та експертиза | 3358,412 | 1467,327 |
Реконструкція існуючої будівлі (літ. Н-1 автоклавна - кафе) під розміщення травматологічного пункту МЛШМД за адресою: вул. Корабелів, 14-в, м. Миколаїв, в т.ч. проектні роботи та експертиза | 8000,0 | 1724,073 |
Реконструкція існуючої будівлі амбулаторно-поліклінічного відділення міської поліклініки №4 за адресою: м.Миколаїв, пров. Герцена, 2, у т. ч. проектно-кошторисна документація та експертиза | 4668,520 | 450,000 |
Реконструкція наявних приміщень реабілітаційного центру міської дитячої поліклініки №1 за адресою: пров.Кобера,15-а під розміщення сімейної амбулаторії та влаштування рентгенкабінету, в т.ч. проектні роботи та екпертиза | 5718,419 | 1190,1 |
Реконструкція сімейної амбулаторії №4 по вул.Чкалова,93 центра первинної медико-санітарної допомоги №3 в м. Миколаєві, у т. ч. проектні роботи та експертиза | 5405,684 | 500,000 |
Реконструкція існуючих будівель лікувально-профілактичних закладів під квартири для медичних працівників, в тому числі проектні роботи та експертиза | 4000,000 | 500,000 |
Реконструкція системи опалення міської лікарні №4, у тому числі проектно-кошторисна документація та експертиза | 4000,000 | 500,000 |
Реконструкція системи опалення пологового будинку №2, у тому числі проектно-кошторисна документація та експертиза | 4000,000 | 500,000 |
Придбання приміщення за адресою вул.Привольна,41 під розміщення сімейної амбулаторії КЗ ММР "ЦПМСД № 5" | 5000,000 | 1000,000 |
Реконструкція приміщення під розміщення сімейної амбулаторії КЗ ММР "ЦПМСД №5", в тому числі проектно-кошторисна документація та експертиза | 2000,000 | 1200,000 |
Придбання приміщення під розміщення сімейної амбулаторії КЗ ММР "ЦПМСД № 7" | 5000,000 | 1000,000 |
Реконструкція приміщення під розміщення сімейної амбулаторії КЗ ММР "ЦПМСД №7", в тому числі проектно-кошторисна документація та експертиза | 1200,000 | 1200,000 |
11231,500 |